"AUTOPREZENTACJA"

Szkolenia są odpowiedzią na potrzebę kreacji własnej osoby w sytuacjach zawodowych, zaistnienia w grupie, zwrócenia na siebie uwagi podczas prezentacji, itd.

Zajęcia skierowane są do grup osób kontaktujących się z kontrahentami, z klientami, pełniącymi funkcje reprezentacyjne.
Mogą być także ukierunkowanie na grupę osób współpracujących ze sobą. oraz z pracownikami i podwładnymi, ....

Zajęcia przygotowują do samoprezentacji w rozmowach bezpośrednich, wystąpieniach, prezentacjach.

Włączenie technik pracy z głosem, kreacji wypowiedzi, opanowania stresu, panowania nad audytorium, itp. w cykl przygotowań licealistów do egzaminu maturalnego.
Clou zajęć jest skoncentrowanie uczestników na równoważnej wspólpracy jednostki i grupy.

Zajęcia obejmują zagadnienia: Praca z głosem – umiejętność werbalizacji przekazu, komunikowanie się ze słuchaczami:

  • Emisja głosu, modulowanie wypowiedzi,
  • Impostacja,
  • Praca nad dykcją,

Zachowanie w sytuacjach stresowych:

  • Opanowanie zewnętrzne,
  • Techniki oddychania,
  • Ćwiczenie koncentracji,

Panowanie prelegenta nad grupą:

  • postawa mówiącego,
  • Kod mowy ciała
  • Sygnały pewności siebie,

Podniesienie atrakcyjności prezentacji poprzez umiejętność korzystania ze sprzętu audio-video:

  • Praca z mikrofonem,
  • Sterowanie sprzętem,
  • Technika prezentacji slajdowej,
  • Technika prezentacji video,
  • Kompozycja materiałów,

Doświadczenia płynące ze szkoleń pozwalają uczestnikom na:

  • oswojenie się z nieprzewidywalną rzeczywistością,
  • wzbogacenie dotychczasowych, często tylko zachowawczych umiejętności,
  • zbudowanie mechanizmów obronnych umożliwiających funkcjonowanie w warunkach dyskomfortowych,
  • uodpornienie się na sytuacje stresowe,
  • wypracowanie systemu zachowań na niespodziewane reakcje i sytuacje,
  • uzyskanie umiejętności unikania sytuacji stresowych i zapobiegania ich powstawaniu,
  • rozwijanie możliwości nawiązywania nie stereotypowego kontaktu,
  • manipulowanie odbiorem własnego zachowania i przekazywanych informacji,
  • motywowanie partnerów sytuacji do pozytywnego działania w myśl własnych oczekiwań,
  • efektywne, opanowane kontakty z osobami drugimi,
  • podniesienie skuteczności i atrakcyjności samoprezentacji,